To przede wszystkim idealne narzędzie dla tych, którzy lubią być na bieżąco z informacjami o swoim ukochanym klubie. Po jednym kliknięciu w telefonie fani znajdą np. najświeższe newsy z życia Skry, przedmeczowy skład drużyny, wypowiedzi siatkarzy i trenerów, terminarz czy aktualną tabelę. W nowej aplikacji znalazły się też wszystkie klubowe kanały social media w jednym miejscu - m.in. Facebook, Instagram czy Twitter.
- W czasach, gdy w zasadzie nie rozstajemy się z telefonami komórkowymi czy innymi urządzeniami mobilnymi i w dobie tak szybko rozprzestrzeniających się informacji, aplikacja mobilna klubu sportowego to “must have”. W obecnych czasach chcemy być jak najbliżej kibiców oraz mieć z nimi jak najlepszy kontakt. Mamy nadzieję, że nowa forma przypadnie fanom do gustu - mówi Konrad Piechocki, prezes zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.
- Aplikacje sportowe jeszcze bardziej zbliżają kluby i kibiców, więc to naturalne że zyskują w tej chwili na popularności. Cieszymy się, że mamy swój udział w digitalizacji tego sektora rynku. PGE Skra zgłosiła się do nas jako jedna z pierwszych z takim pomysłem, ale biorąc pod uwagę trendy na tym rynku przypuszczam, że tego typu produkty wkrótce staną się standardem - mówi Damian Urbańczyk, CEO firmy FiveDotTwelve, która stworzyła aplikację.
Aplikacja jest bezpłatna i może ją zainstalować każdy, kto posiada urządzenie z systemem Android lub iOS. Można ją już znaleźć w sklepach Google Play oraz App Store.